Datum
|
SBU
|
Korte omschrijving activiteit
|
21/2/2014
|
2u30
|
Sessie in het DLO:
introductie van het vak en uitleg van de taak
|
22/2/2013
|
1u
|
Onderwerp en link
met onderwijs en religie doormailen naar mevrouw Mazarese en blog aanmaken
|
22/2/2014
|
2u
|
Boek “Kinderen
helpen bij verlies” lezen en belangrijke zaken aanduiden
|
24/2/2014
|
2u
|
Opzoekingen doen in
de bibliotheek van het DLO: artikels en boeken gevonden of gekopieërd
|
28/2/2014
|
1u30
|
Verdere
opzoekingswerken in de bibliotheek van het DLO: artikels en boeken gevonden
of gekopieërd
|
3/3/2014
|
1u
|
Welkom-bericht en
motivatie voor onderwerp in Word-document schrijven
|
7/3/2014
|
2u
|
Start-artikel lezen
en samenvatten, voorlopig standpunt en voorlopige leervragen schrijven in een
Word-document
|
14/3/2014
|
1u30
|
Welkom-bericht,
motivatie voor odnerwerp, korte inhoud startartikel, voorlopige standpunt en
voorlopge leervragen nalezen
|
16/3/2014
|
2u
|
Welkom-bericht op
blog zetten + verder nalezen en aanpassen
|
21/3/2014
|
1u
|
Motivatie van
onderwerp, korte inhoud startartikel, voorlopig standpunt en voorlopige
leervragen op de blog zetten
|
22/3/2014
|
4u
|
Artikels ‘Over mist,
wolken en wat er gebeurd als je doodgaat’, ‘Kleuters en ideeën over dood’ en
‘Een kleuter overlijdt plots en is niet meer in onze klas’ gelezen en
samengevat (belangrijke informatie eruit halen)
|
23/3/2014
|
2u
|
Artikel
'Kinderen en hoe omgaan met de dood' gelezen en samengevat (belangrijke
informatie eruit halen)
|
26/3/2014
|
2u
|
Boek
"Kinderen helpen bij verlies" lezen en belangrijke zaken
aanduiden
|
28/3/2014
|
2u
|
Boek
"Kinderen helpen bij verlies" lezen en belangrijke zaken
aanduiden
|
30/3/2014
|
2u
|
Boek
"Veelkleurig verdriet: afscheid nemen in verschillende culturen"
lezen en belangrijkste zaken eruit halen
|
3/4/2014
|
1u30
|
Boek
"Veelkleurig verdriet: afscheid nemen in verschillende culturen"
lezen en belangrijkste zaken eruit halen
|
9/4/2014
|
3u
|
Artikel "Rouw
en verlies: het kind moet voelen dat het tegenover iemand staat die ook weet
wat pijn en verdriet is" lezen en samenvatten (belangrijke informatie
eruit halen) + extra opzoekingen over Claire Vanden Abbeele zoeken,
lezen en belangrijkste eruit halen
|
10/4/2014
|
3u
|
Boek
"Veelkleurig verdriet: afscheid nemen in verschillende culturen"
verder lezen, belangrijkste zaken eruit halen en op blog posten
|
13/4/2014
|
2u30
|
Website van de
KULeuven (Thomas) lezen en belangrijke zaken eruit halen (ik heb hier vooral
ingezoomd op het rouwmodel van Dhr. Worden) en belangrijke zaken op blog
posten
|
20/4/2014
|
2u30
|
Boek
"Kinderen helpen bij verlies" verder lezen en samenvatten
(belangrijke informatie eruit halen) en op blog posten
|
25/4/2014
|
1u
|
Interview
opstellen en afspraak maken met contactpersoon
|
30/4/2014
|
1u30
|
Interview met
ouder van een kleuter die klasgenootje verloor
|
2/5/2014
|
2u
|
Interview
uittypen in Word-document
|
4/5/2014
|
1u
|
Bronnen
samenvoegen in bronnenlijst
|
10/5/2014
|
2u
|
Antwoord formuleren
op eerste onderzoeksvraag (in Word)
|
12/5/2014
|
2u
|
Antwoord formuleren
op tweede onderzoeksvraag (in Word)
|
14/5/2014
|
2u
|
Antwoord formuleren
op derde onderzoeksvraag (in Word)
|
18/5/2014
|
2u
|
Lezersbrief
schrijven aan de hand van alle informatie die ik te weten ben gekomen tijdens
mijn onderzoek
|
25/5/2014
|
3u
|
Antwoorden op de
onderzoeksvragen nalezen en posten op blog + lezersbrief nalezen en posten op
blog
|
zondag 25 mei 2014
STAP 7: Logboek RZL
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten