zondag 25 mei 2014

STAP 7: Logboek RZL

Datum
SBU
Korte omschrijving activiteit
21/2/2014
2u30 
Sessie in het DLO: introductie van het vak en uitleg van de taak
22/2/2013
1u
Onderwerp en link met onderwijs en religie doormailen naar mevrouw Mazarese en blog aanmaken
22/2/2014
2u
Boek “Kinderen helpen bij verlies” lezen en belangrijke zaken aanduiden
24/2/2014
2u
Opzoekingen doen in de bibliotheek van het DLO: artikels en boeken gevonden of gekopieërd
28/2/2014
1u30
Verdere opzoekingswerken in de bibliotheek van het DLO: artikels en boeken gevonden of gekopieërd
3/3/2014
1u
Welkom-bericht en motivatie voor onderwerp in Word-document schrijven
7/3/2014
2u
Start-artikel lezen en samenvatten, voorlopig standpunt en voorlopige leervragen schrijven in een Word-document
14/3/2014
1u30
Welkom-bericht, motivatie voor odnerwerp, korte inhoud startartikel, voorlopige standpunt en voorlopge leervragen nalezen
16/3/2014
2u
Welkom-bericht op blog zetten + verder nalezen en aanpassen
21/3/2014
1u
Motivatie van onderwerp, korte inhoud startartikel, voorlopig standpunt en voorlopige leervragen op de blog zetten
22/3/2014
4u
Artikels ‘Over mist, wolken en wat er gebeurd als je doodgaat’, ‘Kleuters en ideeën over dood’ en ‘Een kleuter overlijdt plots en is niet meer in onze klas’ gelezen en samengevat (belangrijke informatie eruit halen)
 23/3/2014
 2u 
 Artikel 'Kinderen en hoe omgaan met de dood' gelezen en samengevat (belangrijke informatie eruit halen)
 26/3/2014
 2u 
 Boek "Kinderen helpen bij verlies" lezen en belangrijke zaken aanduiden 
 28/3/2014
 2u 
 Boek "Kinderen helpen bij verlies" lezen en belangrijke zaken aanduiden 
 30/3/2014
 2u
 Boek "Veelkleurig verdriet: afscheid nemen in verschillende culturen" lezen en belangrijkste zaken eruit halen
 3/4/2014
 1u30
 Boek "Veelkleurig verdriet: afscheid nemen in verschillende culturen" lezen en belangrijkste zaken eruit halen 
 9/4/2014
  3u 
Artikel "Rouw en verlies: het kind moet voelen dat het tegenover iemand staat die ook weet wat pijn en verdriet is" lezen en samenvatten (belangrijke informatie eruit halen) + extra opzoekingen over Claire Vanden Abbeele zoeken, lezen en belangrijkste eruit halen 
 10/4/2014
 3u
 Boek "Veelkleurig verdriet: afscheid nemen in verschillende culturen" verder lezen, belangrijkste zaken eruit halen en op blog posten 
 13/4/2014
 2u30
 Website van de KULeuven (Thomas) lezen en belangrijke zaken eruit halen (ik heb hier vooral ingezoomd op het rouwmodel van Dhr. Worden) en belangrijke zaken op blog posten 
 20/4/2014
 2u30
 Boek "Kinderen helpen bij verlies" verder lezen en samenvatten (belangrijke informatie eruit halen) en op blog posten 
 25/4/2014
 1u
 Interview opstellen en afspraak maken met contactpersoon
 30/4/2014
 1u30
 Interview met ouder van een kleuter die klasgenootje verloor 
 2/5/2014
 2u
 Interview uittypen in Word-document 
 4/5/2014
 1u
 Bronnen samenvoegen in bronnenlijst
10/5/2014
 2u
Antwoord formuleren op eerste onderzoeksvraag (in Word)
12/5/2014
 2u
Antwoord formuleren op tweede onderzoeksvraag (in Word)
14/5/2014
 2u
Antwoord formuleren op derde onderzoeksvraag (in Word)
18/5/2014
 2u
Lezersbrief schrijven aan de hand van alle informatie die ik te weten ben gekomen tijdens mijn onderzoek
25/5/2014
3u
Antwoorden op de onderzoeksvragen nalezen en posten op blog + lezersbrief nalezen en posten op blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten